Elnézést a kissé hatásvadász szóhasználatért, de sajnos nem illethettem ettől szerényebb címmel azt a posztot, ami az 1:43-as Ferrari gyűjteményem vitathatatlanul legfényesebb büszkeségét hivatott bemutatni.
Pontosabban a "bemutatás" még odébb van, hiszen a szóban forgó kis ékszer még Labdacs mesternél pihen, hozzám majd az év végén fog méltóságteljesen beparkolni.
Tehát a szó szoros értelmében vett bemutatójára még várni kell, tekintsétek ezt amolyan előzetesnek, amit az ihletett, hogy ma kaptam meg Labdacstól az első fotókat a japánok 1:43-as műremekéről.
A Ferrari 365 GTB/4 Daytona, ami talán nem túlzás ha azt mondom, hogy minden idők legszebb (ha nem egyenesen "A" legszebb) Ferrarija, és nem mellesleg gyerekkorom óta a kedvenc Ferrari típusom, minimum megérdemel egy olyan minőségű 1:43-as reinkarnációt, amit a Kyosho alkotott. De ne szűkítsük le a kört 1:43-ra, hiszen 1:18-ból is letette tiszteletét a japán gyár a típus előtt. Ennek az 1:18-as mestermunkának az egyik legritkább, de egyben legszebb kivitele, a fekete fényezésű, beige belsős változat, aminek viszont a beszerzése a Holdra való eljutás valószínűségével kecsegtet. Az 1:43-as verzió szervírozása ugyanilyen színkombinációban (de más évjáratú típust megformálva) viszont egy Labdacshoz hasonló gyakorlott modellvadász számára nem jelent leküzdhetetlen akadályt, ezért is kértem meg Labdacsot, hogy szíveskedjen lőni nekem egyet. A vadászat legnagyobb örömömre sikerült!
Ennyi bevezető után beszéljenek helyettem tovább a képek. Már a csomagolás is beszédes, nem igényel Sherlock Holmes-t megszégyenítő logikát annak a feltételezése, hogy itt bizony nem egy bliszteres IXO rejtőzik:
Labdacs mester fotói (amiket ezúton is köszönök!) kiváló beállításokkal készültek, ugyanis a neten véletlenül pont fellelhető néhány, hasonló szögekből készített fénykép az 1:18-as bátyról is. Az érdekesség kedvéért most ezeket a képeket, 1:43-as és 1:18-as gépét vegyesen, kommentár nélkül teszem közzé. Gondolom nem fog senkinek problémát okozni annak felismerése, hogy melyik képen van a Kyosho 1:18-as, és melyiken az 1:43-as változata, de azért, kicsit messzebbről nézve a monitort, talán nem is annyira egyértelmű :)